• 07.08.15, 13:59
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuidas Eesti Energias turundust tehakse ja mille poolest see eriline on?

19. augustil toimub TNS Emoris Tammsaare Ärikeskuses uue hooaja esimene Best Marketing Club, kus esineb Eesti Energia turundusjuht Leitti Mändmets.
Leitti Mändmets
  • Leitti Mändmets
Leitti töötab Eesti Energia turundusjuhina alates 2013. aasta novembrist. Vahetult enne Eesti Energia turundusjuhi ametikohta töötas ta Ettevõtluse Arendamise Sihtasutuses (EAS). 2010. aasta novembrist oli ta turundus- ja kommunikatsiooniüksuse direktor ning enne seda Eesti (Welcome to Estonia) ja EASi brändijuht. Leitti suuremateks saavutusteks on EASi brändi re-positsioneerimine kui ka reklaamikeele uuendamine ning EASi ühtse keskse turundusfunktsiooni loomine, aga ka Eesti turunduskontseptsiooni uuendamine ning veebi brand.estonia.eu lansseerimine.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.25, 15:22
Mida sündmuse tellija tihti ei tea ja mida tehnikatiim näeb alati ette
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele