Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Kuidas Eesti Energias turundust tehakse ja mille poolest see eriline on?
19. augustil toimub TNS Emoris Tammsaare Ärikeskuses uue hooaja esimene Best Marketing Club, kus esineb Eesti Energia turundusjuht Leitti Mändmets.
Leitti Mändmets
Leitti töötab Eesti Energia turundusjuhina alates 2013. aasta novembrist. Vahetult enne Eesti Energia turundusjuhi ametikohta töötas ta Ettevõtluse Arendamise Sihtasutuses (EAS). 2010. aasta novembrist oli ta turundus- ja kommunikatsiooniüksuse direktor ning enne seda Eesti (Welcome to Estonia) ja EASi brändijuht. Leitti suuremateks saavutusteks on EASi brändi re-positsioneerimine kui ka reklaamikeele uuendamine ning EASi ühtse keskse turundusfunktsiooni loomine, aga ka Eesti turunduskontseptsiooni uuendamine ning veebi brand.estonia.eu lansseerimine.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.
147 akadeemilist tundi, millest 16 akadeemilist tundi toimub klassiruumis ning 131 akadeemilist tundi toimub 2 kuu jooksul iseseisva- ja mentorõppena (sh iseseisev õpe 121 ak h ja 10 ak h) koolitajaga koos mentorõpe.